Tuesday, December 28

Aku keja tujuh-sebelas..


Tiga singgit!! Tiga singgit!!!

Korang pernah terfikir tak kalu korang kena kerja cashier duo puloh hempat jam cam kat tujuh-sebelas tu.. kena deal lak ngan costumer perangai taknak kalah ngan hantu.. ish… idok sanggup den

Aku: maaf encik, tak boleh merokok dalam kedai ye..

Mr X: tak ke bodoh kalau tak leh smoke kat tempat yang kita beli rokok… sama macam tak bleh makan kat tempat yang kita beli makanan.. awak salah ke saya yang salah..

Aku : oh.. ok.. tapi kedai ni pun jual kondom.. so camner??

Mr X: er… hehe.. sori k…I padam, I padam,,



p/s: kondom kini bersepah dijual, kenapa??

4 comments:

fara feroza said...

hehe...senyum je la..malu nk gelak..

nur iema said...

p/s/s: sebab bnyk permintaan kot? keh keh keh

asLeenda said...

pernah jadik SM kedai 7 sebelas ni..:)

Shaofie said...

hahaha. terdiam dan kaku tak daya aku nk pk.. hahaha. kondom size ape yg best? hahahaha

Pin It button on image hover
Tweet