Friday, December 24

Santun naik puncak...


Abang nazri drebar van…

Alkisahnya aku ngan team santun kena la gi antar si ain ni balik uitm puncak alam… jakun tak jakun.. tengok uitm tu macam first time tengok gsc maxx… jakun sangat…

Aku : ok bang.. dari sini abang seteret je sampai jumpa fakulti farmasi bang..

Ain :….

Abg nazri: aik.. macam mana orang ukm lagi kenal uitm ni???

Aku : hehe… hah!! Tu la fakulti farmasi.. yang bangunan kotak2 tu bilik kuliah..

Tarmizi: oooooooooooooo

Shimah: yang kotak kecik tu bilik lecturer??

Ain : owh.. tu jamban…

Semua : oowhhhhh!!! Comelnya jamban…

  
uitm puncak alam... ni pakcik google kasi.. nampak tak bangunan cam kotak tu??


p/s: dah lama tak kontak member kat puncak alam

3 comments:

Dija Zaki said...

aku dah cukup hafal uitm puncak alam.. seblah taman umah aku kot.. hahahaha...

syarkwasangka said...

hehe...so semalam aku pergi lepak kat sebelah taman umah ko lah.. hehe

mtbink.com said...

Tarmizi: oooooooooooooo

hahaha...

ya, membuak-buak lah sangat...

Pin It button on image hover
Tweet