Wednesday, November 10

Benarkah cinta itu buta?


 Muaahhhhh!!!!!!!!

Aku ngan member aku secara sempoinya naik cruise masuk Mines.. tapi cruise itu dicemari dengan bau tengik dan pasangan2 yang suka menggaru satu sama lain..

member: diorang buat apa tu wei?..
Aku: kenapa ni bang? Rilek ar.. tak pernah tgk orang snogging ke apa?…
Member: takdelah.. ko nak mati ngan aku ke?? Ko ingat aku ni virgin macam ko??
Aku:ooo.. sori bro… wei.. kejap.. apa main subjek virgin2 ni?!! Gua sensitive subjek ni.. lu nak minum air tasik tak?

Bengang dengan si rambut cacak mulut longkang tu, aku pun layan je usher mat saleh kat depan tu… bru je tgn nak capai nak salam, si mulut puaka menyambung perbualan..
Member: kenapa orang cakap cinta itu buta huh??
Aku: entah..takleh pikir lak.. dalam kepala aku tgh baying camna nak rendam orang dlm tasik ni je..
Member:kalu stacy, dia cakap cinta itu buta sebab tak Nampak apa selain dia.... tapi aku rasa sebab lain..
Aku: sebab apa?
Member: buta tu gelap kan? So kita kena loving-loving tempat gelap lah..

So aku pun turun la dari cruise tu lepas bayar 2 hinggit dan ketuk kepala member aku sampai lebam..

2 comments:

Shaofie said...

hahahahahahahahahahahahahah

nur iema said...

ahahahah...... pndai ko yek...

Pin It button on image hover
Tweet