Monday, November 15

Aku pergi lunch


Euuwwww…..

Aku pernah pergi makan kat satu restoran ni untuk lunch..time tu ada la seorang lelaki nak order…

Lelaki: bang!! Kentang putar satu!!!!!

Bangla yang keja kat dapur tu pun amik la satu kentang rebus, kupas kulit n then dia tumbuk lumat kentang tu guna tangan…

Aku: euuww… giler pengotor… takleh ke guna senduk ke apa..
Lelaki: bro, tu la jimat masa beb..air tangan tu..
Aku; kotor siot..
Lelaki: bro..kalu tu kotor, ko patut dtg pagi n tengok dia buat lubang donut…

p/s: joke ni budak santun yang bagi..

4 comments:

mtbink.com said...

ada aje aku tengok blog kau, mana ada tak tengok, takkan semua pos blog kau aku nak kena komen, jenuh la macam tu... kadang-kadang aje aku komen... kalau ada benda nak cakap, barulah aku komen...

study! study! study week! stacy! stacy! go stacy go! go baby go!

luvly iema said...

aku silent reader je..
mlas nk komen sebab ko pny comment box ni susa.. cuba wt pop-up....

luvly iema said...

aku silent reader je..
mlas nk komen sebab ko pny comment box ni susa.. cuba wt pop-up....

syarkwasangka said...

aigoo... pop out?? susah la camtu... sama je nak kena loading kot....

mizi ko study lah sangat!!!!!!!

Pin It button on image hover
Tweet