Sunday, November 28

Aku sentap harini

SENTAP!!!

Agak sir tap ye pagi ni… dah la comel majuk lagi.. sebab hal yang patutnya setel dua minggu lepas lagi.. pastu tambah lak letrik takde.. aisyeh… ditambah lagi poket pun kering… aigooo… topup diri pun takda… mengais la aku cari syiling gi topup hujan2 ni…

Pkul 11.. letrik takde jugak… aku pun kol la TNB (tak nak berkerja)

Aku: helo.. saya nak lapor umah saya takda api..
Tnb: maaf encik.. ini bukan petronas… kami tak supply gas…
Aku: owh.. pandai awak.. *mata ke atas,tangan ke dada..
Tnb: makasih.. saya memang pandai dan comel…
Aku: awak, datang baiki ketiadaan letrik kat kg ni taun depan jelah ye…* mata ke atas, tangan ke dada..
Tnb: owh.. makasih untuk info tu ye..
Aku: owh.. sesame.. memang tugas saya untuk tolong korang kan… *mata ke atas, tangan ke dada..

Tak faham?? Sila layan video di bawah..




8 comments:

Shaofie said...

aku ingat pe la tadii... hahaha. pening kepala aku pikirkan..

nur iema said...

=.="

Muhammad Tarmizi bin Kamaruddin said...

rasanya video tu curik dari YouTube...

SyArk BudAk NaKaL said...

huh?? aku tak faham motip korang bleh??

FaRaH AiN said...

siriyes suka gile vid ni!!
tergelak2 aku sensorang

SyArk BudAk NaKaL said...

bukan ko memang tabiat gelak sesorang ke??

zey said...

hoho...vid cam pondan... ",

SyArk BudAk NaKaL said...

taklah.. macho sgt...*mata ke atas, tgn ke dada

Pin It button on image hover
Tweet