Wednesday, November 10

Aku pun dapat anugerah...


 Cupp cupp cupppp!!!

Satu petang ni aku jejalan la ngan member aku kat tasek.. tgh best borak pasal tikus pakai seluar, ada lak se-kapel ni snogging depan kitorang..

Member: ish.. tak malu betul…

Aku: ko pehal.. biarlah diorang punya suka…

Member: aku tak faham manusia zaman skrang.. kapel sikit nak buat dah… takleh ke tunggu sampai kahwin nanti..lagi nikmat tau tak… biar la simpan sesuatu untuk hari esok.. tabungkan anak berudu tu banyak2 baru lepas.. ni asyik lepas je.. mandul baru tau..(sedap member aku belasah ayat)

Pastu dia sambung lagi …
Member: lepas buat menyesal lah.. buang bayi lah.. bergaduh pastu siar video lah… bukan stakat artis, anak2 muda kat kampong pun terjebak sama.. ish ish ish.. tak kira melayu cina india.. sama je… dalam tren yg seramai2 manusia pun buat benda tak senonoh..

Panas telinga dengar dia membebel, aku pun potong line..

Aku: beb.. aku nak Tanya ko, ko dah ada awek??

Member: ish..hehe..belum.. dah ko taknak ajar aku cari awek..(tersipu-sipu mcm pompuan gedik..nak je penampor aku lekat kat muka jerawat dia)

Aku: babe, everyone is gifted .. and some can open their "gift" early…

Dengan muka merah padam member aku pun terus bergegas ke kereta dan berlalu pergi… mak dia cakap anak teruna tak elok balik lewat malam…

p/s: dah bukak anugerah anda??

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet