Monday, October 18

::Ketawa kat Mid..


Huhuhu..
Kelakar tercabut rahang…
Sabtu lepas kau ngan midah tak cukup inci pergi mid… nak melepaskan tensen katanya… jadi berjalanlah aku dan midah serta Roland si medic kat… dan jugak macam selalunya lah.. semua orang pandang kitorang… tapi kali ni bukan sebab aku hensem .. tapi sebab midah pakai kebaya pink dipandankan dengan kain batik hijau… bajet mak datin betul la… rosmah dating tgk wayng pun takde pakai kebaya segala.. lebih lak..
Kat GSC (great sin center) lak, aku jumpa si ucenul dan pakwenya… hari jadi bf dia yang pakai bju sama dgn propic fb rupanya… dan juga sambil kami berbicara, ada la mata yang menjeling… tak.. kali ni pun bukan sebab aku gorgeous tapi sebab ucenul pakai baju macam dia duduk eropah.. bajet ko tu berdarah sejuk la? camtu??
Sepanjang jalan ngan diorang aku asyik gelak je… midah dah Nampak macam mak aku dah.. ucenul lak adik aku yang bru balik dari London… fuhh… hari yang bahagia… ditambah lagi bila si roland blanja aku kat MJ mega sale..apa lagi.. aku rentap je abju playboy satu, sluar chargers satu… fuh.. kamsahamneeda roland!!!
Lepas shopping, gi jenguk kat pameran cocoa Malaysia lak.. aku ingat kecoh apa je kat dalam tu… rupanya ramaiorang tgh kasi free sampel… laju je aku tarik roland masuk… cubit kat sini skit, subit kat sana sikit… gig pun dah lekat coklat… coklat durian pun kami kebas.. lantak lah.. free…. Pastu makan spring potato  *amat sedap dan puas hati….tapi aku pun terfikir lak..apa kaitan potato ngan pameran coklat… geleng2 tak tau..
Er.. awak.. apa yang kelakar tercabut rahang lak??/ oh.. tu pasal cerita “dinner with schmucks” la awak… oh.. awak, kenapa awak cakap cam pondan ni awak?? Er…buang tebiat??
kepada sesapa yang gemarkan cerita lawak genius tak kering gusi selain dari lisa surihani berlakon jadi puntianak.. aku syorkan cerita ni... korang akan gelak pecah panggung... *teringat makcik sebelah yang ketawa nak terkeluar anak tekak...

2 comments:

Siti Asmidah Mahfot said...

amboii~mcm mak datin ae?
yerpaksa pakai ok..kalo xbuat mcm 2.xdapt nak jumpa ko..
cop2..mcakcik sblh ak?
its mean siti asmidah rite?

syarkwasangka said...

opss.. tak tau...hahahahaha

Pin It button on image hover
Tweet