Tuesday, October 26

nampak baik. hati kejam??


Jangan baca synopsis!
Orang cakap “don’t judge a book by its cover”.. aku cakap, “don’t tell a book by its synopsis”.. bole x??
Ada la post sorang insan kerdil ni pasal “don’t judge a book by its cover”… terpikir lak , “kalu w abaca synopsis?”…baca synopsis tak sama ngan baca buku.. so korang takleh cakap ar buku tu best ke tak.. kan?? Korang tak tau apa jadi sebenarnya…
Sooo… kamu, awak, mereka dan depa, jangan cakap korang kenal aku kalau setakat mutual frens pun seciput je… kenal aku betul2 dulu sebelum judge aku ok… nak kata aku baik,.. fuhh.. aku lagi jahat dari minah dalam cerita kat astro oasis pagi tadi… nak kata aku jahat, ishh…aku lagi baik dari fadillah kamsah …punyer anak kot…
Jadi kesimpulan of the story, dont tell a book by its sypnosis”… korang tak tau lagi camna keadaan sebenarnya..

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet