Tuesday, July 27

S.H.O.C.K

every day i SHOCK!! everynite i SHOCK!!!!

MEMANG SHOCKING HABIS AH>>>

ape??!! bukan promote konsert B.E.A.S.T la... ni nak bgtau pasal kehidupan di UKM...memang totally berbeda dengan UITM shah alam tercinta... sedih kot...

first of all, UITM masih di hatiku... rindu amat.. rindu uitm... rindu FSG... rindu cafe menara..rindu nasi goreng student... RINDU SHAH ALAM!!!... malam2 asyik teringat nak makan nasi goreng student je.. tapi apakan daya tak dapat...kat ukm ni dahla mahal!! ciput lak tu...memang menDOWNkan moral pelajar tul...baru brapa minggu, duit dah terbang bagai 2 bulan dah..aisyeh... korang yang membaca ni mestiingat aku mengada-ada kan? tapi kat sini je lah aku bleh bgtau... kawan pun tak ramai kat sini...

kolej TUN HUSSEIN ONN... sedih amat... rasanya kalau pakcik tu hidup lagi memang mengamuk dia tgk kolej ni... dah la slalu takde air... tambah lak bilik air aras aku takde letrik... adoi... bye-bye hobi aku yg suka mandi malam...

silap aku jugak.. nak cuba menBUSYkan diri.. akhirnya jatuh ke tanah jua... keBUSYan memakan diri... letih kot... cuba korang pikir... ptg jumaat sampai malam ahad aku kena bertugas bawah PESTA KONVO.... memang penat ar... pastu malam ahad tu sambung dgn latihan tarian melayu lak... sampai pkul 1 pagi... ASSignment pun aku tak sentuh... tak larat ar camni...

takleh takleh... aku kena amik masa utk diri sendiri jugak... kuatkan tekad... kumpulkan semangat... quit je tarian tu sebelum terlambat.... tak tahan ar...

p/s: sesapa yang ada tiket konsert ORIANTHI atau BEAST tlg jual katku..

1 comment:

riedz_iedz said...

nge ngada~~~~~~ kui3~~~~

[anywy--- beast x best-- TITIK~~]

Pin It button on image hover
Tweet