Tuesday, March 1

TERjumpa harta karun


Wah!!!!!!!!!!!!

Orang ramai : “syahir!!!! Lawa giler wei!!!!”
Aku             : “makasih , pakai pencuci muka body shop je”…
Member       : “ orang cakap pasal blazer la!”…

(T_T) siot nyer geng…. Nyaris aku ingat diorang puji muka aku tadi. Tapi rupanya puji blazer baru aku rupanya.. hiks ok fine, suka la jugak,,, ahaks!!.. walaupun harga murah, tapi Nampak mahal.. check it out!! \(>_<)/



Agak-agak cenggitu lah rupanya.. baru je 30 minti lepas beli… meletops weih!! Sampai lecturer FSSK pun tetiba tegur ckp blazer lawa… rezeki sungguh… harga ciput jer weih… beli pun terjumpa tersepak dekat PUSANIKA (mall UKM) tadi.. jumpa, sauk, orang puji, terus beli… simple. Huhu.. belum sempat gayakan lagi ye blazer tuh, so nanti lah aku post gambar dia..hehe...




p/s: bak kata elya, biar papa asal meletops!!

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet