Tuesday, June 29

Aku daN piLihaN takkAn BerpiSah...

Alhamdulillah…

COMPUTER AND COMMUNICATION ENGINEERING tu!!!!!!!!!!!!!!!

Huhuhuhu
Uitm di hati ukm kini menanti…
Bakal ku tempuh amanat dari Allah ini..sesungguhnya Dia lebih tahu…

Namun…bak kata Spiderman, ‘Every great things comes with great responsibility’…
Which is in my case… choices…

Gini ceritanya, dengan usahasama Kak FARAHAIN dari santun, keputusan upuku pun diketahui sudah… CC engineering as they said… pkul 4 pagi aku terjaga dek sms kak farahain dan lantas menyampaikan berita cambest ni kepada ma… bagai dunia terbalik aku tgk dia punya reaction… tak tahulah samada dia sedih sgt atau dia memang ngantuk time tu….

That is that… aku pasrah dan melupakan terus perjuanganku selama ini dan memilih yang lain…(mcm lirik lagu la plak)… tapi hati aku tetap pada bio…. Hik hik… kalu pikir balik rasa nak nangis bak lesen aku dirampas…(btw, AKU DAH DAPAT LESEN)… namun hati dah redha dan amat puas… atleast dapat la sumthing kan.. rite??

Aku pun teruskan agenda seterusnya dgn mengisi borang ptptn dah jpa nyer kontrak pun terbatal sudah… ptptn nyer borang pun buat hal… dah berapa cc aku gi nak wat tapi takleh klik…memang marah giler ah…. Ku lepaskan kat Fb n tetiba time tu gak kak AISYAH kumen.”syahir, jaga adab percakapn”.. adoi… dan dan time tu gak dia leh bkak FB… pastu abg TARMIZI pun bgtau..”guna IE la”… la…. Bongok jugak diriku….hahahha

Lepas je aku selesaikan everything.. termasuk medical checkup UKM lagi, sempat je UITM kol aku n bgtau tawaran medic kat SULAWESI… tak tak.. bukan sulawesi kat blakang umah ko tapi yang kat INDON tuh… masa tu tgh drive mak aku ke umah bestfrennyer..(anak dara dia punya la klakar time tu)…dlm kepeningan dan kekalutan aku terus giumah SI KEMBAR, KINAH N KIRAH… dorang pun sama pening pikir sal aku.. adoi…

Pastu malam tu aku solat n pasrah ngan pilihan aku untuk ke UKM… bye bye SULAWESI....

p/s: congratz buat korang suma yang dapat apa yang kamoo pinta…

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet