Sunday, October 10

resolusi 101010-111111


Ye…ini bukan tahu baru.. aku tau..
Perasaan tengah gegeh ni…
Hari ni dah masuk 10.10.10…mentang la sebab sheikh muzafar yang kecohkan tarikh ni, semua orang teringat tarikh ni.. korang ingat tak apa yang korang buat 09.09.09?? takyah ingat… mesti tak ingat nyer.. aku ingat lagi… transformers kuar time tu tapi masa tu aku masih rasa tak berbaloi tgk movie kat pawagam sedangkan boleh beli cd..(masa pikiran masih bawah tempurung)…
Apapepun… tarikh 10.10.10 ni aku nak buat tarikh penting dalam hidup aku… aku nak buat satu resolusi.. rasanya aku dah pun rasa hampir semua pengalaman kecuali hisap dadah..jadi aku nak tentukan hidup skrang.. well at least till 11.11.11…
1.       No more ONS…kepada yang faham, fahamkanlah… kepada yang tak faham, takyah faham..
2.       Jaga permakanan kerana kita tak tahu tahap mana rezeki kita kemudian hari
3.       Gantikan clubbing dengan blogging…
4.       Cuba untuk berada di tempat yang elok untuk bermalam…
5.       Spend more time dengan orang yang memerlukan…
6.       Melibatkan diri secara hyper-active dalam SANTUN
7.       Relationship based on understanding, not lust or attention..
8.       Forgive and forget…
9.       Smile even though u are aching…
10.   Lead with no regret…

So..itulah resolusi syahir ibrahim… 10 resolusi yang aku rasa munasabah dan tak mustahil…. Aku akan cuba patuhi sedaya mungkin…

3 comments:

mtbink.com said...

1Malam berdiri? Syahir tak penat ke berdiri 1Malam?

syarkwasangka said...

tak penat pun.. sakit sikit je..

mtbink.com said...

sakit ke? sakit ke sedap? lariiii...

Pin It button on image hover
Tweet