Wednesday, January 26

Capture the moment contest!! (kidnap detik tersebut)

Aku kene tag oleh ika yang pelik lagi jelik untuk juin. bg xnk menghampakannya aku pun join laaa.... tp sebelum join kene baca syarat2 dia..
  1. Upload SATU SAHAJA gambar kowg tak kiralah seorang atau beramai2x. kalau dengan kawan-kawan lagi digalakkan. CERITA kan serba sedikit tentang gambar tu.nak jiwangjiwang pun boleh lah dalam satu entry khas untuk contest ini.
  2. Jadi follower tuan punye contest ni kat SINI
  3. Tag kepada 3 orang rakan kowg & bgtau dowg tau.. baru dowg tau.
  4. Letakkan banner contest ni dan linkkan di sidebar blog kowg.
  5. Tinggalkan link post kowg kt entri SINI
  6. Tarikh tutup penyertaan pada 25 FEB 2011

aigooo..... eika... susah lah camni!!! tak tau nak pilih gambar mana.. banyak sgt kenangans.(ada s tandanya plural ok)...


Alkisah…taiee……. Ada seorang anak raja hensem seantero dunia layak melutut padanya… taieeee….. berangkatlah si putera ke negeri sawah padi demi menabur bakti… taieee

Ajis: oi.. bila nak habis daa…
Aku: bukan salah aku daa… takde idea nak tulis daa…
             
   Ok fine, ini Sirius!!! Bukan betul-betul!!! …… no no, ni betul2.. bukan cobaan k… beginilah cerita saya di sebalik gambar.

Semua orang: cer cerita cer cerita!!!
            
    Disember lepas time orang lain sibuk nak masuk UKM (university KEBANGGAAN Malaysia) untuk sem 2 , aku pulak melancarkan diri terus ke UUM di sintok kedah.... menghadiri Kem SANTUN NASIONAL 2010…yeay!! Best.. tenang sungguh suasana hari itu, ada yang gembira, ada yang bersalaman, ada juga yang tgh tension..(pihak pengurusan yakni geng taiko SANTUN)…
            
    Kalu nak citer semua yang berlaku time tu susah la wei!!! Want to short story (nak dipendekkan cerita), event paling best adalah mentrekkan hutan (jungle tracking) dan juga khidmat masyarakat di empat tempat berlainan di kedah. Sebenarnya itu adalah khidmat masyarakat pertama yang aku pernah join so tu memang pengalaman paling berhargalah.. kitorang cat tadika, luar dan dalam, kemas masjid yang pernah terkena banjir, lap tingkap..fuh.. gigih tuh.. dahla masjid tu tingkap je penuh… tapi langsung tak rasa penat…enjoy sangat… tapi yang penting tu adalah rasa puas sepuas-puasnya yang hati ini mampu tampung.. ye ar… bila je kita berpeluang untuk buat sumthing macam tu…nak baca lebih lanjut,klik sini…(yup..kitorang masuk paper dan tv!!)
              
  Kat kem tu jugak kitorang dapat kenal antara ahli kelab dengan lebih rapat.. terlampau rapat, kami dah macam sekeluarga..sampai bila ada event lepas tu pun kena jemput semua orang kalu taka da yang kecik hati…(manjanyer kami)… oh ya, pasal gambar, kalu korang tengok kan, dalam gambar tu semua jenis orang ada.. ada yang alim2 skit, ada yangbajet chumel… sebenarnya jarang tau orang alim2 ni nak amik gambar camtu tapi kat kem tu kitorang bergambar je… dan gambar ni memang tak dirancang… sebenarnya nak amik gambar aku sorang je kat pondok kecik dalam hutan tu (over posing,pondok pun tak Nampak) tapi tetiba je semua pusu2 datang posing skali.. hehe… gediks je semua.. tapi I like!!!!!!!

hehe... jadi polo u pun... kalu tak caya, cuba cari orang paling hensem tuh.. itula saya... oh ya... mau ngetag shaofie, zudean n roq!!!


p/s: korang tak join skali aku seligi seligi kepala sesorang

2 comments:

EkaWeird said...

wahh.. masuk paper & tv.. bangga la tu ek??

Anonymous said...

gudluck!

Pin It button on image hover
Tweet