Thursday, January 13

Stacy,Sofia,Shiqin,Syafeeqa

ratarata rang yang aku jumpa tak setuju AR menang AJL aritu..yeayy!!
termasuklah saya!!
saya sokong STACY
sanggup giler pakai baju kaler pink untuk dua hari berturut demi sokongan padu kat stacy yeay!!!
tapi...
JAHAT JURI JAHAT!!!!

then si SOFIA.. yeay SOFIA!!
bukan sofia jane yer..
tapi ENIN SOFEA
paggil enin sudah...
huhu..
bestfren yang secara tidak semenanya jadi bestfren aku bila dia cakap aku poyo first time jumpa..
ahaks...
sekarang asyik lepak ngan dia je..
yeay SOFIA!!

pastu dalam aku tengah down utnuk buat assignment pengurusan masa,
dapat pulak groupmate seporting dari fakulti undang-undang..
yeay SHIQIN!!
mulanya ingat minah ni skema..
law la katakan..
tapi minggu ni dia buat lawak baek punyer..
at least ada gak orang yang boleh aku harap dlm group ni..
yeay SHIQIN!!!

sebenarnya ramai lagi orang yang aku jumpa dan kenal dalam minggu ni yang setat dengan huruf S tapi japgi ada kelas programming... 
chow dulu!!!
adios!!

oh ya,
thanks sebab join segmen saya,
TYN and SYAFEEQA...
yeay SYAFEEQA!!!
s lagi..

2 comments:

mtbink.com said...

go Stacy go! go baby go! jahat juri jahat...

mie said...

sudah tamat..
ada sebabnya kemenangan tu..
ehehhe

Pin It button on image hover
Tweet