Saturday, February 5

She is my only exception


Yes, it me, again, with the boring stuff.. bla bla bla…

Actually tadi baru je habiskan cerita “He’s just not that into you”. And yes, aku lambat tengok cerita ni, and yes, you bother not to read this, and no, I am not wasting my time here….
As we all knows, cuti seminggu untuk raya cina, yes..hey.. hurray!! But no, aku tak balik umah. (sori mum!). At first ada program di Johor Bharu dengan yayasan but then ada plenty of chance for me to get back. But no, aku degil, nak duduk kolej je. Jimat duit katanya. (jimat lah sangat).

So here I am, melayan cerita jiwang bersama dengan novel jiwang. Ouhhh.. that really sounds corny and soapy right? Tapi itulah, tengok terlampau banyak movie sampai semua tu dah masuk dalam kepala otak aku dah. This is just syahir then, selalu cepat tersentap dan terpengaruh.

Aku mendapat suatu konklusi. Am I really the rebound guy? Orang ada masalah cinta diorang cerita kat aku, diorang break pun cerita katku. Aku ni pulak komen la apa yang patut then diorang cakap aku ni pakar bercinta. No way fellas!!! Aku sendiri pun entah ke mana. 

The thing is, love life should has just being simple. Dua orang yang saling menyayangi
tapi masih mengekalkan the privacy between each other. Tu je. Tu je yang aku mintak. But then sampai sekarang aku masih tak jumpa orang yang betul except for her. She is my only exception. Tapi aku pulak yang mintak break ngan dia. So much for a love guru huh. I really like her. And the things we share is the closest I can relate to love. And I blew it. Darn….

p/s:i just hope that she would be happy

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet