Friday, May 20

Sindrom Budak Single


Orang cakap aku tulis blog cam boring jer so aku try tulis pependek skit bole?
1.   
Takde orang teman makan
Ni part yang aku pantang ni. Makan sorang. Loser giler beb!!! Tapi nak wat camner. Dah namanya single. Nak ajak member kang takut ganggu diorang lak. Takpelah, tengok wak akfe pun jadi!!!!

Buek!!!! I DID NOT JUST SAY THAT!
2.  
Online sepanjang masa
Kata single, so tak payah lah nak kuar gi dating. Ada kesempaan je bukak laptop, tekan bookmark Facebook… senang citer. Tapi makin lama makin boring. Noti plak makain kurang. Time takde noti tu mula lah spam wall orang. Ish. Tak pun like je page member. Semua status dia like. Even orang kata “Gi matilah kau shaiton!”, pun dia like,

INI BUKAN SAYA ATAU MANA2 INDIVIDU DALAM HIDUP SAYA. KBYE

3.     
Lambakan duit dalam ATM
Kalau korang pernah dengar orang cakap, “Ish, budak tu buat apalah dengan duit JPA dia, dah habis, padahal aku banyak lagi”. Itu bukan tanda mereka pandai jimat ye. Ish. No no! itu tandanya mereka SINGLE.

AKU SINGLE PUN HABIS GAK> AMACAM TU?
4.  
Mulut manis kat semua orang
Dah letih nak bermulut manis ngan teddy bear birthday gift kat bilik, habis semua member dia di refer  ‘SAYANG< DARLING< HUNNY< BABY’  kalau tak BABY, VAVI pon boleh! Hahahaha. Bukan setakat member, tak pasal akak kerja 7E tempat diorang beli krim jerawat pun bleh terjatuh hati. Dan timbullah plak pelbagai kes “bagi harapan” kat orang. grrrr

ini bukan mulut manis. kbye
SAYA SUKA TEDDY BEAR SAYA> SERIUS!

5.     
Tulis benda ngarut kat FB atau blog
Disebabkan masa terlalu banyak, noti fb pun dah dilayan, citer korea pun dah habis tengok, komik pun habis baca. Boring. So diorang pun tlis lah benda ngarut macam “sindrom single” atau “kisah cinta terhebat” atau “tak sangka ko jadi laki aku” kat FB atau blog.

asalkan blog tak bersawang sudah
OH NO NI BUKAN BENDA MENGARUT. DAN AKU BUSY LAH!

7 comments:

Mek Onie said...

sokong lah entri ni ! kadang meluat jugak dengan orang yang tunjukkan dirinya single,menyampah....

Nik Husna said...

haha..i like lambakan duit dalam atm...hahaha=D

: husna : said...

single co0l what...ahahaha

syarkwasangka said...

meaw!!! ya gituh!!!!

syarkwasangka said...

husna.. bak sini lah sikit.. JPA dah habis ni... T_T

syarkwasangka said...

eh, husna jugak... memang lah cool.. i loike..

Cik Aqilah Wardah said...

wuwuwu~
adehaaaiii~ kelaka la entri nih.. :D

Pin It button on image hover
Tweet