Monday, January 3

Syahir dah balik dari felda!!


Ohyeah!!! Im back!!

Yeay!!! Im back ladies n gents!! Adoi.. baru je tiga hari takleh on9, rasa macam dah setahun..hehe tapi ok what.. aku 0ff9 sebab mau pergi buat bakti siswa kat felda trolak timur.. sangat best!!! Like banyak kali.. like like like like like99999x

Hahaha… kami ke felda trolak timur, perak pada hari jumaat.. tak banyak dibuat pada hari jumaat sebab time tu bru je sampai n kena dgr ceramah segala bagai.. tapi ada jugak part best yakni time pembhaagian keluarga angkat…yeay!! Semua budak lelaki bersorak je bila sorang janda berhias ni amik sampai 10 orang anak angkat lelaki..amboi…. hahahaha… aku lak dapat abah Hosni.. sgt suka.. abah sangat manjakan kitorang..like like!!!
saddam n adib...



Hari sabtu, pagi tu ada gotong royong aka sesi kutip sampah sambil amik gambar..tapi kebanyakan gambar aku di snap oleh kamera orang lain so aku blum sempat amik lagi..hehe..nanti lah ye aku post kat sini… kerja aku ngan geng sebenarnya hanyalah kutip sampah tepi jalan je tapi disebabkan teruja tengok orang lain mengecat, kami amik alih tugas mengecat lak.. hehe..tak pasal semua orang kena mengecat dalam panas mentari..

Habis gotong royong terus aku dan adik beradik angkat pergi mandi air terjun kat sebelah umah tu… huhuhu.. yup, air terjun sebelah umah tu beb!!!

zoom dan jadikan gambar ini sgt censored ye
N then balik umah muka sembab sebab letih main air.. tapi dalam mengantuk tu sempat jugak gagahkan jua pergi berlatih tarian untuk malam tu… tapi alik alik, spoil jugak tarian kitorang disebabkan ke-gabraan melampau..haha…btw, sambil berlatih tarian sempat lagi satu group pergi makan ABC n mihun sup.. sodap!!

Hari ahad, dah nak balik dah… sigh… pagi tu ada sukaneka dan senamrobik… satu perihal senam robik, instructor kitorang adalah budak2 amatur yang menari joget kat kg tu.. akibat bengang bila semua move rasa macam tak best je, aku ngan si saddam terus mendoublekan semua step… kasi Nampak rancak skit… so memang semua orang pun ikut kitorang je… haha.. instructor pun bengang jugak n terus stop music..hahahaha!!! oh ya, pagi tu jugak ada perlawanan bola sepak…game tak best tapi jadi penonton sgt best..

Aku: mak aih!! Seluar goalie ‘sedut’ doe!!
Elya: bongok la ko!! Tapi asal goalie dia pakai suar ketat n pastu ‘sedut’ lak tu??
Iznul: gol!!!!!!!!!
Aku: biasa la nox!! Mak tak heran lah kalu takat ‘sedut’ tu.. choy je..
Elya: dah la tu syahir.. takyah nak memondan sgt..
Iznul: woi!! Dah gol la giler!!!
Aku ngan elya: oh ye ke?? Yeay golll!!!!!!!!! *pending
syark n jane makan eskrem


p/s: im officially single now
Pin It button on image hover
Tweet