Monday, September 20

Mintak maaf ye semua


Khabar tidak indah…


Tetiba ja.. entah dari langit ke berapa, turun sms suruh berkumpul di foyer kolej… “Ada apa memalam buta ni??” … aku dengan hati tak tenang disebabkan mid term yang rapat-rapat, sendat-sendat tarikhnya bertambah runsing… apa aku ada buat salah dengan kolej ke??.. bapak lu.. wa budak baik der… wa takde buat-buat hal disiplin ni doe…


Actually sebelum aku dapat mesej tu aku dah janji ngan Faliq nak gi dinner skali ngan dia… so mau tak mau aku terpaksa la drag faliq skali ke meeting tu.. naseb baik Faliq sporting… ikut je cakap aku.. hahhahahaha.. anyway, kat meeting tu aku daapt tau bahawa kolej ada buat program besar dengan UKM mau buat Bakti Siswa AKA khidmat masyarakat  kat Ledang, JOHOR DARUL TAKZIM… pastu bebudak tarian, yakni aku skali, kena buat performance depan menteri besar Johor…. Bunyi mcam gempak kan… kalau korang dah sah-sah korang pergi kan?? Kerja noble tu doe…  dah la dapat keluarga angkat kat Johor… partner aku untuk trip ni pulak budak chinese dari mana entah… dapat adik beradik cina lak aku… entah-entah dapat makan nasi ambeng


But here’s the catch,.. performance tu akan dibuat pada hari jumaat, 24 sept yakni iaitu sama dengan equal to 3 hari dari sekarang, saat ini…. Ok,, fine la.. masa singkat nak hafal step, nak cari baju.. lumrah la tu… huhuhu.. bukan itu sahaja… sesungguhnya Ahmad Syahir Ibrahim bukan piker nak menari je… aku student wei… tambah lagi mid term nak study, assignment nak buat, assignment on9 lagi tu… ada presentation lagi nak kena setel… mau buat group discussion lagi… dahla dah janji ngan orang untuk weekend ni… aku tak nak jadi orang yang mungkir janji…. No no.. tak nak aku…


Tapi dah ini arahan dari pihak kolej dan jugak satu event yang melibatkan UKM sendiri pada amnya…. Takkan aku yang merupakan pelajar tahun satu ni nak tentang.. takkan nak tunjuk belang.. jadi terpaksa la aku tintakan nama aku kat kertas tu… sigh… apa boleh buat… dah terpaksa.. sorry la kekawan yg aku dah janji nak kuar atau tolong korang tu.. mintak maaf sangat-sangat… dan mintak maaf jugak kepada kekawan lain yang terasa hati kat aku dalam seminggu dua ni.. sori ar… otak serabut semua benda naik bengang 
teramat sgt la busy minggu ni

3 comments:

luvly iema said...

syahir bakal femes...lalala~

syarkwasangka said...

kenapa lak femes??

mtbink.com said...

Joget elok-elok depan Menteri Besar Johor tu, boleh dapat nasi ambang lebih...

Pin It button on image hover
Tweet