Wednesday, September 29

STUDY makan FB


Hari ni dan semalam….
Tak tak… bukan tajuk lagu…
Cuma nak cakap, harini dan semalam aku dapat cuti… tetiba Dr Edgar cakap, “we will go faster on the notes today and we can skip tommorow’s class” dalam slang itali dia tu… ahhahahaha.. kebanyakan apa yg dia cakap memang tak masuk dalam kepala tapi kalu bab tu semua orang paham je… pelik aku.. bersorak budak2 JKEES haritu…
jgn ada yang teman kat belakang sudah
Ok..semalam… kebanyakan aku tidur , melalak dan buang air je kerja… study skit je.. tak kuasa den nak study banyak2… hahhahahaha…. Tapi study sampai pukul 3 pagi tuh.. ingat aku sorang je insan gigih tapi rupanya bila aku bukak FB pkul 3 tu, belambak budak kelas on9 lagi… Tanya buat apa, STUDY AR>>KALU TAK TAK KUASA AKU TIDUR LAMBAT-ayat Dayah Wawi…
Efisionkah study sedemikian rupa??? Stay lambat2…bersengkang mata??? I dunno.. u tell me… most of u have done it… ada yang suka buat camtu… tangguh kerja last minit… termasuk la yang bertitah ni kan.. kan…. Hahahhahaa… bukan apa… time tu je ada mood nak study.. sebab?? Sebab time tu je FB sunyi skit.. hahahahhaha.. asyik layan Farmville pun bosan gak…
Hari ini.. bangun agak awal.. pukul 9.30 pagi dah bangun dah…(kira awal la tu kalu ikt jam aku)… then gi mandi, n tulis mendalah ni…. Pasni nak study kejap, n turun café beli epal untuk lunch… huhuhu.. makan epal je untuk lunch?? Siyes???
 Siyes la ni.. ingat aku gurau ke… sekarang ni tgh mencuba untuk ikut kata2 mentorku, Sir Saiful dari sekolah menengah… dia slalu pesan, “Watch what u having right now because the consenquences comes afterward”dalam slang british dia…dia ada kencing manis dan gaut (betul ke je camtu??)… jadi selalu skip kelas sebab tak tahan sakit… sampai masuk hospital bagai…. So, kata orang, kita tak tau api tu panas ke tak kalau tak sentuh… sama la kes aku, bila dgr je pasal kencing manis, buah pinggang aku buat tak kesah tapi bila tengok depan mata, baru aku percaya….jadi… meh kita jadi orang yang sihat… walaupun akal tak betul, jiwa songsang, yang penting badan sihat…(nasihat takleh pakai)…

p/s: kat umah slalu makan salad epal ciptaan sendiri

2 comments:

mtbink.com said...

Jiwa songsang?

Alamak, salad!

syarkwasangka said...

mizi.. jgn risau.. salad ni ko bleh makan.. epal kot.. bukan tambah sayur pun

Pin It button on image hover
Tweet