Thursday, September 30

Yuk Makan Free di YAPEIM


Fuhh…
MAKAN FREE!!!!!
Yeah.. dengan ini, setelah diperkenankan oleh duli yang maha mulia penyeri  SANTUN, anda semua dijemput ke majlis raya yapeim di bangunan yapeim, jalan kg attap, pada 5 oct 2010…
Kak aisyah!!! Dah saya dah jemput semua orang dah…. Jgn  takda makanan lak…. Malu saya lak nanti…. Mana nak taruk muka hensem ni nanti…. Kang tetiba je saya kena blanja suma orang makan kfc jom jimat….
Huhuhuhu.. tak sabar aku nanti.. mintak2 la takda aral atau kelas mlintang menegak pada tanggal tersebut…  yapeim secara bermurah hatinya membuka pintu kepada orang ramai tuh….. hahahaha… konfem2 ramai ofisboy n ofisgurl LHDN datang  memenuhkan Yapeim nanti…tapi aku tak mau jumpa dorang.. aku tak sabar nak jumpa budak2 santun area kl je.. hehehhehehe… lama tak lepak wei.. lepas makan kita gi main boling nak tak kawan2??? Rizman belanja… gaji baru masuk tu…
Oh ya, perihal hari ni… malas aku nak tulis entri baru untuk agenda ni je.. kang ada orang kutuk kata aku byk entri lak… hehe.. jgn marah na…
Ok, harini gua rajin giler… hari paling rajin la dalam nak dekat dua dekad aku hidup ni… bangun pukul 8 setelah tidur pukul 5 pagi, mandi, siapkan assignmet till pukul 1 gitu… pastu gi KDO, study circuit theory sampai la ke detik aku tulis entri ni.. cayatak??? Tak caya?? Kena caya jugak sebab beda real ni…. Fuhh.. rasa nak pecah kepala… mintak2 la esok leh jawab.. hehe… makasih kepada pelajar2  JKEES dari kDO yang setia berganti shif untuk study bersamaku…tak macam budak zaba…ceit

p/s: makasih byk ek shapiq, akif, thiru, azwa, tiqah...n khaidir jugak

1 comment:

Anonymous said...

alah,tome tu aku ade dinner asasi la..huhu

Pin It button on image hover
Tweet