Thursday, September 2

.::S.O.L.O::.


Pedih hati…pedih sekali….
Masih teringat saat berbuka bersama yang tersayang… mak di rumah menyediakan kerabu ayam kfc kegemaranku sambil aku makan cendol…pergh…nak nangis rasa… taun ni tak sempat nak berbuka ngan diorang…alahai naseb…isk isk…
Semalam aku kuar ke bazar dengan Abg Afiq n Ain Hidayufarid!!! Aku ngan ain dah berbuka sama(dengki tak??)…lalalalalla…. Ain macam kanak2 ribena bru jumpa ribena… punyalah dia excited nak beli tuh, beli ni kat bazar ramadahn tuh… aku ngan afiq sabar je lah…. Tapi yang tak tahan nya, badan aku jugak tempat dicubit si Ain tuh… cubit la makcik jual kuih tu ke kalau dah excited sgt….hahahhahahaa …. Berbuka, ya Allah… selera gajah rupanya makcik ni…. Makan punyalah banyak.. naseb baek ko comel… kalu tak aku dah carut dah.. hahahahha..

Tapi malam ni im ridin solo..solo….so loooo….dining sesorang kat bilik je beb… sedih seyh… rumate ke mana ntah….huk huk… pastu tgk lak gambar Syed, Taufiq,Syahrul comel, n Diyad kuar gi i-city… dahla aku rindu tempat tu… siot je diorang…tapi sabar je lah…..

p/s: korang nak jejalan make sure ajak aku dulu..

No comments:

Pin It button on image hover
Tweet